.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگران پُرشدن تخت‌های بیمارستانی نباشید
جان بابایی گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی همیشه متناسب با پیک کرونا افزایش پیدا می‌کند، مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در سفر به مازندران با اشاره به گستردگی موج پنجم کرونا در مقایسه با موج‌های قبلی گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی همیشه متناسب با پیک کرونا افزایش پیدا می‌کند و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

او با اشاره به اینکه شمار بستری شدگان سرپایی در بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده است، افزود: تقریبا ۸۰ درصد مراجعه کننده‌ها با یک درمان موقت و سرپایی راهی خانه هایشان می‌شوند.

دکتر جان بابایی با بیان اینکه کمبود وجود دارد ادامه داد، در این زمینه یکی از کار‌هایی که انجام دادیم بستری موقت‌ها را زیاد کردیم.

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: مردم نگران تخت نباشند چرا که دانشگاه‌های علوم پزشکی براساس نیازشان تخت‌ها را بلافاصله اضافه می‌کنند، مهم این است مردم کمک و همراهی کنند تا رفت و آمد‌ها و تجمعات خانوادگی و عروسی‌ها متوقف شود.

دکتر جان بابایی افزود: هر چه تعداد تخت‌ها زیاد شود، اما مردم توجهی به رعایت پشیوه نامه‌ها نداشته باشند مطمئن باشید همه جا تخت کم میاید.

او گفت: خوشبختانه تعداد مریض‌های بدحال با وجود افزایش مراجعه کنندگان بیماری کرونا به همان اندازه اضافه نشد و میزان مرگ و میر گرچه همینقدر که هست قابل جبران نیست، ولی به تناسب افزایش تخت‌ها و بستری‌ها بالا نیست.

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: بیمارانی که زودتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند زودتر از خدمات درمانی بهره مند می‌شود و این امر می‌تواند وضعیت بیماری را متوقف کند.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.